jag får spasmer


Igår var jag otroligt lycklig, ingenting kunde förstöra min dag.
Solen sken så jag bestämde mig för att vara sund och gå ut å gå.
Ute luktade det gräs, hästar och sol! Helt underbart.
Där gick jag helt ensam och sjöng in våren för fulla muggar.
Jag var gick sjukt långt, i långt över en timma.

När jag kom hem var jag dock utmattad så jag gick och la mig.
Och då kom Fredrik och la lilla Teo brevid mig, då kunde jag inte
koncentrera mig på att sova längre. Sjukt söt är du älskling ?

 när jag vaknade i morse så kom mamma in och sa,
"det snöar..."
då skrek jag,
"NÄHJ, varför då?! Näähähäj"  sen la jag till;
"då får du skjutsa mig till skolan..(a)"

USCH, jag får spasmer på denna helvetes jävla skit snö!!
Jagh..blihr..såh..ARGH!

 

image14

 
jag vill ha sommar, nu!

Kommentarer
Postat av: Emma H

spasmeDDDDDDDDDDD

^^

2008-03-18 @ 09:06:42
URL: http://enmammut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0