idag vare' handledarkurs

Efter skolan cyklade be och jag ner till stan, stolta klubbmedlemmar!
Jag hittade en väska, ett par glasögon och ett par skor, fast jag köpte bara
väskan för att kontot börjar bli nätt.
Antagligen kommer jag köpa resten imorgon eller nästa vecka, som jag
brukar, eftersom håltimman gör så att man efterlängtar till shopping. HA!
Sån' är jag!  
Helt slut var vi när vi cyklade hem, i strålande solsken och faktiskt hyfsat
varmt väder, (för att vara mars).
En halvtimma efter att vi kom hem skulle jag på handledarkurs... Oj, vad
exalterad jag var då! Obs;ironi

Sjukt skönt att handledarkursen är över nu, har gått och tänk på hur tråkig
den skulle komma att bli. Visst hade jag rätt, där satt jag och fick nästan
whiplarsskador av att jag somnade till ett flertal gånger... HAHA!
Nu ska vi bara skicka in intyget och få tillbaka det, (godkänt), sen är det
bara att köra! Underbart. Fast lite skraj kanske man är iallafall.. fast det
går förmodligen över sisom tid.

Nu ska jag plugga, haha, sån' är jag också. Det sista jag gör på dagen
är att plugga. Så somnar jag på bänken första lektionen, och det händer
nästan varje dag. Att jag nästan somnar.
Borde kanske sova ut för en gångs skull, snart... Har inte sovit normalt
sedan lovet började, två veckor typ.


pusshejgodnattsovgott


Kommentarer
Postat av: Labinot schtek Syla

Hej på dig Lilla MÄrthaaaay=)

2008-04-28 @ 09:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0