glad påsk

Påskfirandet var riktigt roligt i år, nu efteråt så  hade jag gjort saker annorlunda..
Men det går inte att ändra nu, hrmhrm...

Först var vi hos Sara & Linnea på förfest, åtta blondiner och en brunett;) GALET!
Det var sjukt kul, sen tog vi cyklarna till nästa fest, och sen till en annan, och sen
tillslut till den sista som vi stannade på:P Jävligt trevligt folk.

Jag kan ju berätta att jag var sjukt glad, så glad som jag bara kan bli när läget var
som det var, :) 
Vi drog till krogen vid tolvtiden. Det var riktigt skillat gjort av oss, HAA!!:L
Sen åkte vi bil hem till mig, fage'tsen sov i maddes säng och LIsa och jag i min:)

En pratstund i mer än två timmar...

Vi vaknade vid 11tiden och gick då in till grabbarna, knaprade panodil och sen
gjorde vi frukost.
Sen när de gick så la jag och Lisa oss i min säng och sov.
Bakisx1000

jag är förvirrad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0