farmor


Jag minns allt som vi gått igenom, allt underbart med dig. Du var som
min bästa kompis, men allt försvann för ett år sen. Du blev sjuk, en
jävla tumör förstörde hela dig, din personlighet, ditt liv.
Den tog ditt riktiga jag ifrån oss, endast din kropp fanns kvar. Den var
dock inte heller du. Ibörjan kämpade du, även vi När du visade att
du gett upp, då gav jag upp. Du fanns inte längre, du var inte du &
jag visste att du aldrig skulle bli du igen, det skulle aldrig bli du & jag
igen, det var då du dog. Då dog du för mig, då mådde jag skit.
Nu är din "kropp" död, nu är hela "du" borta, på riktigt.
Du kommer aldrig tillbaka.
FAN, nu mår jag så in i helvetes mycket värre..

Jag hade saknat dig i ett år & flera månader,
det var det jobbigaste jag behövt göra och nu,
nu måste jag sakna dig för resten av mitt liv.


Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: juuhannaa

i love uu

2008-03-16 @ 09:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0