Sjukt intressant...

En snabb egenskap hos mig;

Jag har en otrolig shoppingmani så det finns inte,
när jag inte får hitta något, eftersom jag inte har penger så hittar jag alltid massor!
Jag kan sitta i timmar framför datorn och leta kläder och accesoarer, vilket jag och Sara ängade denna dagen åt.
Skor är inget att tala om, har sjukt många par skor, men jag använder inte hälften.. 
Varje vår/höst, köper jag ungefär tre-fem par och ja, jag använder knappt hälften.
Tyvärr så är jag ingen expert på väskor eller plånböcker och sådant, där behöver jag alltid hjälp.
Jävlar vilket intressant ämne, hoppas ni inte somnade för hårt på tangentbordet, god natt.


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0