En jävligt seriöst tråkig dag-lista


åkt:
ingenting än så länge
gjort: släpat runt i skolan med Lisa, inga lektioner, bara föreläsningar
tyckte: två av tre föreläsningar var långtråkiga, sömnframkallande och onödiga
humör: trött 
käkat: frukost, lunch, baguette, nudlar
fika: citronte v
är:
irriterad, trött

mår: /

borde: plugga till matteprovet imorgon 

vill: sluta tänka

har: haft ont i huvudet ett jävla bra tag, släpp då vafan!

saknar: /

vill även: sova och drömma lite..

såg: massa jävla fåglar som cirkulerade ovanför

blev: rädd att de skulle skita på mig

tänkte: de måste ha det jävligt enkelt

men: det måste vara sjukt långtråkigt

dock: hade jag gärna velat vara en fågel just nu
ska: till Mathilda, fyller 18, grattis gumman v 
tycker: det ska bli roligt för omväxlings skull
mat: hoppas på massa sallad
efter: ska jag knalla hem och plugga matte
i kväll: ska jag spy ut mina tankar i min dagbok,


puss hjärtat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0